فصل بهار، گره خورده به بارانهای گاه و بیگاه و تازگی و ترنم و چهچه پرندهها... چه کسی میتواند بارانی که سخاوتمندانه میبارد و به زمین و هر چیزی که درونش قرار دارد زندگی میبخشد را نادیده بگیرد...
به نظر ما آدم ها دو دستهاند: افرادی که با بارش اولین قطرههای باران، فوری چترشان را باز میکنند تا مبادا خیس شوند و افرادی که عاشق بارانند و بدون ترس و نگرانی به باران اجازه میدهند با ریتم موزون و حیاتبخشش، به روحشان تازگی و طراوت ببخشد.
شما در کدام دستهاید؟
@tooba.azhirak3.6.9