در قسمت ۲۹۶ از سریال شربت زغال اخته، شاهین و گیتی به دستور مرضیه دست به جنایت میزنند و یکی از ماموران ننگ و عارف را به قتل میرسانند. همچنین در این قسمت، روابط دوستانه و فامیلی بین شخصیتها با چالشهای جدید روبرو میشود و داستان به جنجالی تر و پیچیده تر تبدیل میشود.