رانندگی خطرناک در بزرگراه های تهران به دلیل ترافیک شدید، عدم رعایت قوانین رانندگی، سرعت بالا و عدم توجه به نشانه های راهنمایی اتفاق می افتد. رانندگان همیشه باید از رانندگی در حالت بالایی خودداری کنند و به مقررات و آموزش های رانندگی توجه کنند تا از وقوع حوادث جلوگیری کنند.