براهیم دیاز، مهاجم سنگالی از رئال مادرید به تیم رئال بتیس انتقال یافت و این حرکت برای او تبدیل به یک تحول مهم شد. او در رئال مادرید فرصت بازی کمی داشت ولی با پیوستن به رئال بتیس فرصت اثبات خود را به دست آورد و نقش مهمی در تیم ایفا میکند. این انتقال برای او فرصتی برای بروز و شکوفایی است و امیدواریم که موفقیتهای بیشتری را در آینده به دست آورد.