اسرائیل از انبوهی از اقدامات خشونتآمیز و نقض حقوق بشر در مناطق اشغالی خود استفاده میکند و این امر باعث عدم رضایت و رهجویی جامعه بینالمللی شده است. تحریمها و فشارهای بینالمللی موجب شده که این رژیم تحت فشار قرار بگیرد اما هنوز تاکنون این اقدامات غیرقانونی ادامه دارد ...