اگر احساس خستگی میکنی
اگر هیچ انرژی و توانی نداری
لطفا جا نزن و کم نیار
یکم استراحت کن ازت میخوام که یکم استراحت روانی داشته باشی
یکم به روح و روانت استراحت بدی
آدمایی که واقعا حس و حال تورو بد میکنن حذف کنی،جاهایی که دوست نداری نری
و کارهایی که دوست و دلت میخواد انجام بدی
️ازت میخوام که این دفعه هم استراحت جسمی داشته باشی هم روحی