your browser not support this video

هیچی‌دیگه‌‌..روزشون مبارکک..خیلیییییییییییی‌مبارک. و اینم میدونم ربطی به انیمه نداشت (چنل‌من‌بیشتر‌انیمه‌ایه*) اما گفتم بزارمش قشنگه. خب ..حرفی برای گفتن نی?•~• خدافظظظ...