your browser not support this video

طررفداران سری رزیدنت اویل واقعا دیگر هیچ دلیلی برای خرید محصولات کپکام ندارند چرا که این کمپانی هیچگونه احترامی برای انها قائل نیست دیگر خبری از شاهکارهای قدیمی این سری از بازیها وحود ندارد شاید برای خیلی از بیگ فن های این بازی با همان خاطرات زیبا و قشنگ تا سال 2004 کفایت کند و برای دیدن کامل نقد و بررسی به faststore.ir بروید