پارت ۱۴
مینو :
سلام ترانه خوبی ؟
_ سلام آره عزیزم
ببین منو امیر فردا میخواییم بریم با امیر حلقه بخریم
اگه دوست داری تو و رهامم بیا
_ آره چرا که نه !
فقط دیر نکنیدا ساعت ۵ بیایین !!
_ باش
ساعت پنج اولین طلا فروشی رو رفتیم و بهترینننن حلقه رو انتخاب کردیم
اومدیم خونه فردا عروسی و عقد بود دیگه رفتیم حاضر شدیم
حاج آقا _ بار سوم میپرسم وکیلم؟
ترانه _ عروس رفته گل بچینه !
مینو : با اجازه بزرگتراااا بعلهههعع
مبارکهههههعههههه
پارت ۱۴
پارت ۱۵ مهمه فردا مینویسم میزارم باای