your browser not support this video

های گایز ... خ اول باید بگم همه ی آجیام دارم از آپارات میرن ಥ_ಥ من آرزوم از اول کانال آپارات داشتن بود ولی الان دیگه نه این مسخرس من آرزوهام : دیدن بلک پینک ^°^ داشتن کسایی که دوستشون دارم °^° دکتر شدن و دنسر شدن °^° و یوتیوبر شدنه چرا اینو گفتم چون شاید از آپا برم من همیشه دارم ویدیو میزارم ولی همش بی اعلانی میدونین خسته شدم از اینکه اینهمه ویدیو بزار ولی فقط ۴۰۰ تا فالوور داشته باش یا ویدیو کم لایک و کامنت داشته باشه همتونو دوست دارم اگه رفتم بدونین حمایت هاتون یادم نمیره فعلا بای .... in payan kar nist