خبـ نمیدونم این ادیتمو دیدین یا نه ولی من اینو بهار زدمـ.. و اگر بگردید تو پیجم هستـ
الانم واسم مهن نیست که این فن پیح اینستا کپی کرده
فقط ویدیو رو گذاشتمـ که بگم وقتی من از فناای اینستا اید میگیرم برای ادیت نیاد زیر پستام فحش ندید نگید کپی کار فعلا که من کپی نکردم و فقط ایده گرفتمـ اگر کپی کرده باشم اجازه گرفتم اما این خانم نه تنها نگفته بلکه استوری گذاشته ببخشید بد شد....
پس لطفا به هرکسی کپی کار نگید....
کپی نشانه قدرت ماستـ....؛)