your browser not support this video

های خواستم بگم که این روزا فعالیتم براتون خیلی زیاده و من عصر ها فقط فعالیت دارم و بخواطر اینکه مدارس شروعه دیگه فعالیت ندارم شایدم از آمارات رفتم:/