کپ خ مهم
خا...اینطوری ک معلومهـ....مجلس طرحهـ صیانتو تصویب کردهـ لاوام...♡.... و الانم باید شورا قبولش کنهـ ک تا ۶ ماهـ طول میکشهـ احتمالا...♡... امیدوارم زودتر طرحهـ نتهـ اینترنشنالو تو جهان اجرا کنن ک یهـ امیدی واسهـ زندگی واسمون بمونهـ....♡...XD... ع همیح الان باهاتون خدافظی میکنم لاوام...مید واسهـ هممون سختهـ اپا های مهمیـ مثهـ گوگل..جیمیل....و.... نداشتهـ باشیم..ولی ب هر حال.... میتونیم ع اپ های ایرانی مثهـ شاد(متنفرمممممم ازتتت متاسمهاهتهثقتصهه).....سروش...روبیکا...اپارات...و.... استفادهـ کنیم ک حصلمون نمیرهـ حداقل=|...♡.... بگذریم...امیدتونو ع دست ندین خوشگلا...یهـ حسم میگهـ تصویبهـ این طرح الکیهـ فقط واسهـ ترسوندنمون و درگیر کردنهـ ذهنمون..♡.... در کل هرجوری باشهـ....بلخرهـ میتونیم ب اومدنهـ نت جهانی ازش نجات پیدا کنیم..♡... تا اونموقع...ممنون میشم کانالای اپاراتمو داشتهـ باشین....بقیهـ فعالیتم میاد اونجا..♡... اگ هم حسش باشهـ ایدی اک روبیک اینامو میدم....♡... لاو یو عال...فعلا..♡...