کار با اتونامبر
ما توی اکسس یک داده ای داریم به اسم اتونامبر که کارش شمارش فیلدها در اکسس است . این کار را هم بطور خودکار انجام می دهد . کار شمارش را هم از عدد 1 شروع می کند ولی توی این ویدئو یاد می گیریم که چطور کاری کنیم که اتوئنامبر از آن عددی که ما می خواهیم شروع شود نه از عدد 1 . مطلب کامل این آموزش هم در سایت softpluse.ir قرار دارد
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت