خوب این بیو گرافیه خوده واقعیمه^-^
اینارو یادم رف بگم که: یکم خود درگیری دارم عشق انیمم خوانده ی مورد علاقم بیلیه میراکلس و مای لیتل پونی میدوستم از چیزای دارک خوشم میاد مافیا رو بیشتر ازFBIدوس دارم دوس دارم تو اینده ادیتور یا انیماتور شم خوب دیگه همینا بودن... میدونم ازم قط امید کردین...
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت