کپ مهم:)

ساعت۳شبه و من هنوز به خاطراتمون فکر میکنم چرا این خاطرات دس از سرم برنمیدارن؟چرا شب و روزم شده فکر کردنت هااا مگ چی داری الان ک دارم بهت فک میکنم تو هم ب یادمی یا خوابی؟نصف شبی خاطراتمون اومده سراغم و من دارم باهاشون میجنگم چرا انقد داغون شدم بخاطر تو ولی بدون اگ اینارو گفتم هنوز دیوونه وار عاشقتم عاشقتم دیوونه خودت میدونی جز تو هیچکیو نمیخوام عشق اول و اخرم تویی ....از عاشق شدنت دس نمیکشم عشق ابدیم:)

 5 سال پیش

پاسخ به

×