آتنا ای در کار نیست!کپ

خب خب عصل جای آتنا پیج فیک زده و آیناز هم فکر کرده که اتناعه و منو فروخت اصلا به این بشر نباید اعتماد کرد کلا آتنا آپارات نمیاد من بهش پی دادم !مادرش هم یه ویس بهم داد کلی حرف زد ک آتنا دیگه اینطور جاها نمیاد و.. من گوشیش و چک میکنم !!و اینکه چنتا مدرک دیگه دارم ک آتنا همون عصله خودش هم گفد که اره عصلم و... جرم !پس آجی های آیناز اینقدر به آیناز اعتماد نکنید خودتونو براش نکشید منم همین کار و کردم ولی اون روی ج*ن*دشو بالا آورد خب امید وارم دیگه به عنوان مدیر ریل قبولش نداشته باشید!ای عصلو من جر میدم ! آیناز هم که تبر خدشو زدهه (:♡

 5 سال پیش

پاسخ به

×