برفی

این گربه ی من هستش مادرش رو از دست داده و گرسنه بوده توی حیاط پیداش کردم و بزرگش کردم . میتونید منو توی اینستاگرام دنبال کنید @anahid.ebrahimi کلی چیزای جالب گذاشتم !

 5 سال پیش

پاسخ به

×