برفی
این گربه ی من هستش مادرش رو از دست داده و گرسنه بوده توی حیاط پیداش کردم و بزرگش کردم . میتونید منو توی اینستاگرام دنبال کنید @anahid.ebrahimi کلی چیزای جالب گذاشتم !
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت
برفی
این گربه ی من هستش مادرش رو از دست داده و گرسنه بوده توی حیاط پیداش کردم و بزرگش کردم . میتونید منو توی اینستاگرام دنبال کنید @anahid.ebrahimi کلی چیزای جالب گذاشتم !