تقدیم بـ برو کپ ببین

تقدیم به خاهر خونیم*-*ب مناسبت نهمین ماه گرد دوستیمون *-*پایدار باشع نبضم*-*لایفم*-*قلبم*-*ژوژولاتم *-*پشمکم*-*لافم*-*اکسیژنم*-*برو پایینپایین تر یکمی هم بروکم موندهالان میرسیی ذره هم بروروزیم*-*عاشقتمممممممممممممممممــ️ــــ

پاسخ به

×