طرز تهیه شیرینی لایه ای

سلام سلام اول از همه بگم لطفا برای حمایت از من ویدئوهای آموزشی رو لایک کنید و پیشنهاد میکنم حتما حتما این شیرینی رو درست کنین ، اگه طعم دارچین تو شیرینی رو دوست دارین ، عاشقش میشین و خب بریم سراغ این شیرینی خوشمزه.قالب مناسب برای این دستور که الان میگم ، قالب مستطیل ۳۰ * ۲۰ یا ۳۵ * ۲۵ میباشد . * اگه خواستین مواد رو نصف کنین ، از قالب مربع با ضلع ۲۰ سانت استفاده کنین . * فر رو حتما از قبل روشن میکنیم ......مواد لازم: تخم مرغ ۱۴ عدد شکر ۳۰۰ گرم وانیل نصف ق چ کره ی نرم شده ۳۰۰ گرم پودر دارچین ۱.۵ ق غ آرد سفید ۱۸۰ گرم......... نوش جان:) از پیج(vanillacake.ghaen@)

پاسخ به

×