دلت نسوزید، نمی‌دانم چرا سوختید.

در زندگی، ممکن است مواجه با موقعیت‌ها و اتفاقاتی که موجب احساس ناراحتی و ناراحتی درونی ما می‌شود. اما باید به خود یادآوری کنیم که این اتفاقات ممکن است قابل کنترل نباشند و باید برای پیدا کردن راه‌حل‌ها و راهکارهای حل مشکل، آرامش خودمان را حفظ کنیم و سعی کنیم از خودمان مراقبت کنیم.

پاسخ به

×