سخنرانی استاد رائفی پور در تهران در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۳

در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۳، استاد رائفی پور در تهران سخنرانی‌ای ارزشمند داشت که به موضوعات مهم و اساسی اجتماعی، فرهنگی و سیاسی پرداخت. در این سخنرانی، او به بررسی چالش‌ها و مسائل مهم جامعه پرداخت و راهکارهایی برای حل آن‌ها ارائه کرد. این سخنرانی که با استقبال گسترده‌ای از سوی شنوندگان روبرو شد، به عنوان یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین سخنرانی‌های او شناخته می‌شود.

پاسخ به

×