سه شنبه های بدون خودرو

تعدادی از پیشکسوتان گردهم جمع شدند و گروهی متشکل از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش دوچرخهسواری برای هوای پاک (سه شنبه های بدون خودرو) را راه اندازی کردند.

پاسخ به

×