پسرا رو قضاوت نکنین ...(کپشن)
شاید بعضی وقتا دلمون رو بشکنن کار های عجیب کنن یا ناراحتمون کنن اما از درون مهربونن دل شون پاک و ساده هست ..... بهترین همدردن و واقعا مهربون هستن.... زود قضاوت نکنیم و با همدیگه مثل برادر و خواهر باشیم ♡♡♡♡♡
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت