وضعیت بد عقاب باغ پرندگان تهران

در قفس ۳۵ متری ۶ عقاب زندگی میکنند جای بسیار کوچک برای پرنده ای که باید بالای ابر ها باشد چرا کسی اعتراض نمیکند شما نگاه مظلومانه این پرنده را نگاه کنید علی

پاسخ به

×