وضعیت بد عقاب باغ پرندگان تهران
در قفس ۳۵ متری ۶ عقاب زندگی میکنند جای بسیار کوچک برای پرنده ای که باید بالای ابر ها باشد چرا کسی اعتراض نمیکند شما نگاه مظلومانه این پرنده را نگاه کنید علی
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت
وضعیت بد عقاب باغ پرندگان تهران
در قفس ۳۵ متری ۶ عقاب زندگی میکنند جای بسیار کوچک برای پرنده ای که باید بالای ابر ها باشد چرا کسی اعتراض نمیکند شما نگاه مظلومانه این پرنده را نگاه کنید علی