كپشن؟:)

عام سلام:) خوبين؟ من يه چندروزه كه حالم از لحاظ روحي زياد اوكي نيست..:) پیجم و میدم به يكي از دوستام موقت.. شايد يه هفته،دوهفته.. مهربونه،دوست داشتنيه گارد نگیرید سمتش..!

 3 سال پیش

پاسخ به

×