كپشن؟:)
عام سلام:) خوبين؟ من يه چندروزه كه حالم از لحاظ روحي زياد اوكي نيست..:) پیجم و میدم به يكي از دوستام موقت.. شايد يه هفته،دوهفته.. مهربونه،دوست داشتنيه گارد نگیرید سمتش..!
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت
كپشن؟:)
عام سلام:) خوبين؟ من يه چندروزه كه حالم از لحاظ روحي زياد اوكي نيست..:) پیجم و میدم به يكي از دوستام موقت.. شايد يه هفته،دوهفته.. مهربونه،دوست داشتنيه گارد نگیرید سمتش..!