مدرسه هاگوارتز درست کردم!..کپ؟ ..

سلام:> خب... مدرسم همینجا تو اپاست. (و تو ایتا)... شنبه، دوشنبه، چهارشنبه، جعمه ها کلاس داریم..................اگه می خواین ثبت نام کنید تو کامنتا بگید و گروه بندیتون می کنم............

پاسخ به

×