مرد تراشهای
الکساندر ولچک، پزشک اهل نووسیبیریسک روسیه تراشههای سایبرنتیک داخل دست خود کاشته تا بتواند دربها را باز کرده و با یک دست از دستگاه خودپرداز استفاده کند. : پايگاه خبري نيک رو : وی 5 ریزتراشه داخل بدن خود جای داده که اولین آنها را 2014 کاشت. البته در اصل 6 تراشه داشت که یکی از رده خارج شده و حذف شد. الکساندر معتقد است تراشهها قابل برنامه نویسی مجدد هستند.
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت