شما خوشحال هستی؟
-ببخشید،ممکنه یه سوال بپرسم ازتون؟برای فیلم مستندم میخوام. +حتما. -سوال اینه:شما خوشحال هستین؟ +خوشحالم؟بله هستم.کاملا خوشحالم. -چرا؟ +چرا؟ چون زنده هستم.امروز اینجام و زنده هستم.دلیلش همینه. -اگه میتونستین یه پیام به دنیا بدین چی میگفتین؟ +آروم باشین و زندگیتونو بکنین.
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت