سریال (زندگی غم انگیز) قسمت دوم کپ مهم...

لایک و کامنت فراموش نشه برای قسمت بعد ۵۰ لایکصدای اون دختره یا همون رویا منمصدای اون زنه و مرده یکی دیگسقسمت سوم دوبله باشه یا زیر نویس؟ هرکدومو بیشتر گفابن اونو میکنم

پاسخ به

×