دیزنی مقابل انیمه
سلام سلام آقا اینم یه مسابقه بین دیزنی انیمس . . . . . . داشیا و آجیای گلم قرار نیس سریع بگم مسرم یا دخ ^_^ ولی قول میدم با داش اینوسکه باهم هماهنگ کردیم باهم میگیم سوکونا هستم ایزاک هستم تویی که این کپشن خوندی داش یا آجی جدیدمی
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت