بن شدم!-کپ

هعییی برا بار دوم/:گزارشگر بیشعور هنوز پیدا نکردم/:صیصز سر نمیزنم گله نکنید//:البته از برنامه اپارات سر میزنم/:خب بابای!-

 4 سال پیش

پاسخ به

×