بن شدم!-کپ
هعییی برا بار دوم/:گزارشگر بیشعور هنوز پیدا نکردم/:صیصز سر نمیزنم گله نکنید//:البته از برنامه اپارات سر میزنم/:خب بابای!-
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت
بن شدم!-کپ
هعییی برا بار دوم/:گزارشگر بیشعور هنوز پیدا نکردم/:صیصز سر نمیزنم گله نکنید//:البته از برنامه اپارات سر میزنم/:خب بابای!-