تولدت مبارک:) "

خیخیـ تفلده ایشونهـ اگر کسی توی پیجم هست که فالوش ندارهـ فالو کن حتما ویدیو شم بازنشر مردم و کلا بهترین ویدیو هایی اپارات رو میزارن(منظورم اونایی هستن که تولید محتوا میکنن) خلاصه تولدت کلی مبارک امیدوارم به جایی مه میخوایی برسی حتا بیشتر از اینا چون لیاقتههـ.... ایشالا روز به روز موفق تر باشی و کنار خانوادت و عزیزانت شاد باشی و سال خوبیو سپری کنی کلی اروزایی خوب برات دارمـ... ببخشید بابت ادیت خواستم مریوط به پیجم باشع خیخیـ و اینکه من که خیلی اروم شده ی اهنگو دوس داشتمـ و تا 600تایی شدنمون چیزی نمونده پس لطفا دنبال منید تا بترکونیمـ.... عاشقتونمـ

پاسخ به

×