خوردن غذای سرد
خوردن غذای سرد یا خنک، به معنای مصرف غذاهایی است که در دمای محیط یا دمای پایینتر از دمای بدن انسان ذخیره و مصرف میشوند. این نوع غذاها میتوانند حاوی مواد غذایی انرژیزا، مواد مغذی و ویتامینهای ضروری باشند و در تابستان که دمای هوا بالا است و فرد برای تقویت سلامتی احتیاج به مواد خنککننده بیشتری دارد، مصرف آنها بسیار مفید است.
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت