مریضین دنیرین - بیاین

مریضین دنیرین یک فیلم اجتماعی و درام به کارگردانی علی اطلسی است که داستان زندگی دو برادر به نام های مرتضی و علیرضا را روایت می‌کند. این فیلم با بازی محسن تنابنده و شهاب حسینی در نقش اصلی، تلاش آنها برای بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی خود را نشان می‌دهد. این فیلم با موضوعاتی چون خانواده، دوستی، مشکلات اجتماعی و روابط انسانی، توانسته است نظر بسیاری از منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند.

پاسخ به

×