دیدگاه پیامبر درباره حسد
حضرت محمد (ص) درباره حسد گفتهاند که حسد یکی از بدترین خصلتها و آفتهای جامعه است. او تاکید کرده است که حسد موجب فروپاشی دین، عقل و دین انسان میشود و آن را به شرکت در دیگران نهی کرده است. پیامبر اکرام همچنین تاکید کرده است که هر کسی که حسد میکند، در واقع به خود آفتی وارد میکند و انسان را از رشد و پیشرفت باز میدارد. به همین دلیل، از مسلمانان خواسته شده است که از حسد پرهیز کنند و به جای آن به نعمتهای خداوند برای خود و دیگران شکرگزاری کنند.
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت