نگو ابوموسی؛ بگو بوموسی!
چرا امارات به دنبال این است که جزایر ایرانی بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک را با حمایت غرب و کشورهای حاشیه خلیج فارس تحت تصرف خود درآورد؟ آیا می دانستید که فاصله میان جزیره بوموسی و جزایر تنب بزرگ و تنب کوچک به دلیل عمق مناسب آب، تنها مسیر قابل کشتیرانی برای عبور ناوها، کشتی های تجاری و نفتکش های بزرگ است؟ پروین
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت