. وقتی بمب اتمی هیروشیما سقوط کرد
هیروشیما، شهری ژاپنی که در آگوست سال 1945 هدف حمله بمب اتمی آمریکا قرار گرفت. این حمله باعث انفجار و نابودی بخشی از شهر و کشتار بیش از 100 هزار نفر از جمعیت شهر شد. این حمله یکی از خشنترین اعمال جنگی در تاریخ بود و تاثیرات آن هنوز هم بر مردم و منطقه قابل ملاحظه است.
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت