کدام کشورها به پزشکان تبریک گفتند؟

تعداد زیادی کشور از جمله آمریکا، بریتانیا، فرانسه، کانادا و استرالیا به پزشکان تبریک گفتند به خاطر تلاش‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه آن‌ها در مقابله با ویروس کووید-۱۹. این پزشکان به عنوان قهرمانان و جنگجویان در خط مقدم در مقابله با این بیماری واکنش‌های مثبت و حمایت‌های گسترده‌ای از سوی دولت‌ها و ملت‌های خود دریافت کرده‌اند. این تبریک‌ها نشان‌دهنده تقدیر و قدردانی جهانی از زحمات و تلاش‌های پزشکان در مواجهه با یکی از بزرگترین چالش‌های سلامت عمومی دنیا می‌باشد.

پاسخ به

×