⭕️ همه می گویند: قانع باش چرا؟
همه می گویند: قانع باش چرا؟ در این عمر کوتاه، چرا باید قانع بود؟ پرواز کن، هرچه رفیع تر… دست افشانی کن و برقص، هرچه دیوانه وارتر… Hadi
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت
⭕️ همه می گویند: قانع باش چرا؟
همه می گویند: قانع باش چرا؟ در این عمر کوتاه، چرا باید قانع بود؟ پرواز کن، هرچه رفیع تر… دست افشانی کن و برقص، هرچه دیوانه وارتر… Hadi