روز پدر؟:)

هیچی‌دیگه‌‌..روزشون مبارکک..خیلیییییییییییی‌مبارک. و اینم میدونم ربطی به انیمه نداشت (چنل‌من‌بیشتر‌انیمه‌ایه*) اما گفتم بزارمش قشنگه. خب ..حرفی برای گفتن نی?•~• خدافظظظ...

 3 سال پیش

پاسخ به

×