روز پدر؟:)
هیچیدیگه..روزشون مبارکک..خیلییییییییییییمبارک. و اینم میدونم ربطی به انیمه نداشت (چنلمنبیشترانیمهایه*) اما گفتم بزارمش قشنگه. خب ..حرفی برای گفتن نی?•~• خدافظظظ...
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت
روز پدر؟:)
هیچیدیگه..روزشون مبارکک..خیلییییییییییییمبارک. و اینم میدونم ربطی به انیمه نداشت (چنلمنبیشترانیمهایه*) اما گفتم بزارمش قشنگه. خب ..حرفی برای گفتن نی?•~• خدافظظظ...