وضعیت زندگیمون:....
بعضیامون خیلی بیرحمانه داریم یه درداییو تحمل میکنیم و هیچوقت حق انتخابی براشون نداشتیم. دردایی که زورشون خیلی بیشتر از لبخندامونه.
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت
وضعیت زندگیمون:....
بعضیامون خیلی بیرحمانه داریم یه درداییو تحمل میکنیم و هیچوقت حق انتخابی براشون نداشتیم. دردایی که زورشون خیلی بیشتر از لبخندامونه.