#تنها و بیکس :)
بیکس ترین /تنها ترین / غمگين ترین /خار ترین/منم:(هیچ کی منو نمیفهمه هیچ وقت تنهایی و غمگينی کل آدمای جهان به پای من نمیرسه :(
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت
#تنها و بیکس :)
بیکس ترین /تنها ترین / غمگين ترین /خار ترین/منم:(هیچ کی منو نمیفهمه هیچ وقت تنهایی و غمگينی کل آدمای جهان به پای من نمیرسه :(