این عنوان را به تمام ماهی های عزیز اسفندماه تقدیم می‌کنم

ماه اسفند، آخرین ماه سال و به نوعی پایان دهنده یک دوره است. این ماه با شور و نشاط به پایان می‌رسد و همچنین بازگشت به فصل بهار را نشان می‌دهد. ماهیان اسفند، با انرژی و پرتلاشی به تحقق اهداف و رسیدن به موفقیت ها می‌رسند و همیشه به دیگران کمک و حمایت می‌کنند. این عنوان به تمامی ماهی‌های این ماه که با صفات مثبت و روحیه ورزشی برخورد می‌کنند تقدیم می‌شود.

پاسخ به

×