لطفا اذیتش نکنید...؛) کپشن
سلام خوبین امروز یه داستان کوتاه از زندگی اجیم(نیکی)گذاشتم... درکش کنید.... واقعا خیلی خــیلــی درد داره..﹏ #اذیتش نکنید...#
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت
لطفا اذیتش نکنید...؛) کپشن
سلام خوبین امروز یه داستان کوتاه از زندگی اجیم(نیکی)گذاشتم... درکش کنید.... واقعا خیلی خــیلــی درد داره..﹏ #اذیتش نکنید...#