انیمه ناروتو / غمگین
واقعا دردناک نیست ؟ همه اینا مردن تا آدمای جدید بیان ! ناروتو و دوستاش هم میمیرن که بچههاشون بیان ....
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت
انیمه ناروتو / غمگین
واقعا دردناک نیست ؟ همه اینا مردن تا آدمای جدید بیان ! ناروتو و دوستاش هم میمیرن که بچههاشون بیان ....