مردم ایران؟

نه، این فیلم از ایران نیست؛ اینجا شهر برلین در قلب اروپا و آلمان است، البته شما هیچ وقت، تاکید می‌کنم هیچ وقت این صحنه ها را در اخبار من و تو، بی بی سی و . . . نخواهید دید، چون وظیفه این رسانه ها فقط القای دروغین بدبختی به ایرانیان است.

پاسخ به

×